πληροφορίες αποστολής και οροι εγγυησης

ΑΠΟΣΤΟΛΗ:

Πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση αποστολής σας είναι σωστή και διαμορφώθηκε σωστά. Θα στείλουμε μόνο στη διεύθυνση χρέωσης που σχετίζεται με την πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήσαμε. Δεν είμαστε σε θέση να αλλάξουμε τη διεύθυνση αποστολής μετά από την πραγματοποίηση πληρωμής και θα στείλουμε μόνο στη διεύθυνση που παρέχεται κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής.


Το προιον θα σταλεί μέσα σε (1-4) εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) μετα την επιβεβαίωση της πληρωμής σας. Θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ενημερώσει ότι έχει αποσταλει, καθώς και πληροφορίες σχετικά με την παρακολούθηση θα σας αποσταλούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιτρέψτε μέχρι 24 ώρες για την ενημέρωση των πληροφοριών παρακολούθησης στο σύστημα του μεταφορέα.



Εάν η πληρωμή σας καθαριστεί την Παρασκευή, το στοιχείο σας ενδέχεται να μην αποσταλεί μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οποιοδήποτε φορτίο αποδίδεται σε αριθμό παρακολούθησης το Σάββατο, την Κυριακή ή τις μεγάλες αργίες δεν θα παραληφθεί από τον μεταφορέα μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.



Τα προϊόντα μας είναι εγγυημένα για 6 μήνες και στα καινουρια 2 ετη αντιπροσωπειας και εάν παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα με το προϊόν, επιστρέφεται με δική μας δαπάνη, επισκευάζεται 




Υπηρεσία: Η υπηρεσία μας είναι στην Ελλάδα, Αθήνα, Πανεπιστημίου 73, 105 64





Εάν η συσκευή που αγοράσατε διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματική ή δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί με τον συγκεκριμένο φορέα, θα χαρούμε να σας παράσχουμε πλήρη επιστροφή κατά την επιστροφή του αντικειμένου εντός 10 ημερών από την παραλαβή σας. Ανταλλαγές ή αντικαταστάσεις δεν είναι διαθέσιμες. Εάν πρέπει να επιστρέψετε μια ελαττωματική συσκευή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν από την αποστολή της επιστροφής. Μόλις γίνει η παραλαβή και επαλήθευση του στοιχείου, θα εκδοθεί επιστροφή της τιμής αγοράς και των καταβληθέντων φόρων. Λάβετε υπόψη ότι είστε υπεύθυνοι για το κόστος αποστολής για να επιστρέψετε τη συσκευή σε εμάς.


Η πολιτική μας επιστροφής είναι άκυρη εάν επιχειρήσετε να ξεκλειδώσετε, να ριζώσει ή να αλλάξετε το λειτουργικό σύστημα της συσκευής και δεν καλύπτει τις ζημίες που προκαλούνται από την παραμέληση ή την κατάχρηση του αγοραστή. Η συσκευή πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που έχει ληφθεί, εάν έχει γρατζουνιές, χτυπήματα ή ρωγμές δεν θα δεχτούμε την επιστροφή. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για ζητήματα συμβατότητας, ο αγοραστής πρέπει να βεβαιωθεί ότι η συσκευή είναι συμβατή και το φορέα παροχής υπηρεσιών πριν από την αγορά.


Κανόνες μεταφοράς


Ελλάδα: αποστολη  την επόμενη μέρα μεταφορικα 7 ευρω


οροι εγγυησης 

Όλα τα μεταχειρισμενα  προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση 6 μηνων με το παραστατικό της εγγυησης της buysell.gr 

Όλα τα καινουρια προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.

Για να καλυφθείτε από εγγύηση στα μεταχειρισμενα   προϊόντα αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού εγγυησης αποκλειστικα και μονο στην buysell.gr 

Για να καλυφθείτε από εγγύηση στα καινουρια  προϊόντα αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.

Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.

Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
  • Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.

Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 
Τηλ.: 2103312256 .

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service 

  • Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
    1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
    2. Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
    3. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
    4. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.